Nová testovací textová strana

Ukázka nadpisu H1

Tato srana používá výchozí šablonu, viz select list vlevo. Strana bez postranního sloupce. Nadpis H1 by měl být na straně jen jednou.

Ukázka nadpisu H2

Blok obyčejného textu s formátováním. Bold. Kia v tuto chvíli nabízí v kategorii MPV jediný model – pěti- až sedmimístný carens. Kurzíva. Po světové premiéře na dubnovém autosalonu v New Yorku by se nabídka logicky měla rozrůst ještě o jednoho zástupce. Link v textu. Kia zatím pouze uvedla, že nové MPV bude až pro osm cestujících.

Nadpis H3

Na jediné oficiálně zveřejněné fotografii je vidět velká maska chladiče, také provedení světlometů odpovídá módě současných modelů od Kie.

Nadpis H4

Bloková citace. Na další podrobnosti si budeme muset počkat nejpozději do 17. dubna, kdy se v New Yorku v Jacob Javits centru na dolním Manhattanu otevřou brány zdejšího autosalonu.

 Nadpis H5
  • Na jediné oficiálně zveřejněné fotografii
  • je vidět velká maska chladiče, také provedení světlometů odpovídá módě současných modelů od Kie.
  • Na další podrobnosti si budeme muset počkat nejpozději do 17. dubna, kdy se v New
  • Yorku v Jacob Javits centru na dolním Manhattanu otevřou brány zdejšího autosalonu.
Nadpis H6
  1. Kia v tuto chvíli nabízí v kategorii
  2. MPV jediný model – pěti- až sedmimístný carens.
  3. Po světové premiéře na dubnovém autosalonu v New Yorku by se nabídka logicky měla rozrůst ještě o jednoho zástupce.
  4. Kia zatím pouze uvedla, že nové MPV bude až pro osm cestujících.

motorola1

Otevřená verze vychází z již dříve představeného kupé. Hlavním rozdílem tak je třídílná pevná skládací střecha. Ta se po stisknutí tlačítka během dvaceti sekund uloží do zavazadlového prostoru. Zatím nejsou k dispozici přesné údaje o hmotnosti, z těch předběžných je ale zřejmé, že cabrio bude proti stejnému kupé o zhruba dva metráky těžší.

 

Design M4 Cabrio sází na vyboulení kapoty motoru, jinak tvarovaná vnější zpětná zrcátka nebo rozšířené přední i zadní blatníky. Kapota motoru a přední blatníky jsou vyrobené z hliníku, stejně jako u výchozího kupé. Základem jsou osmnáctipalcová kovaná kola, za příplatek dostanete ještě o palec větší průměr.

O pohon zadních kol se stará řadový šestiválec o objemu tři litry. Nejvyšší výkon dosahuje 317 kW/431 k při 7300 otáčkách a točivý moment vrcholí hodnotou 550 Nm v pásmu 1850 až 5500 otáček. To jsou nachlup stejné hodnoty jako u kupé M4.